Onnistunut painonhallinta perustuu pysyviin elämäntapamuutoksiin

Ruokavalion muuttaminen terveellisemmäksi tapahtuu vähitellen, monipuolisten ja terveellisten aterioiden kokoaminen ja sopivan ruokailurytmin löytäminen ovat peruspilarit pysyvällle painonhallinnalle. Liikunta toimii painonhallinan tehostaja ja on tärkeää tehdä liikunnasta osa uusia elämäntapoja. Jokainen askel merkitsee ja me ollemme mukana rakentamassa ja tukemassa jokaista uutta askelta pysyvään painonhallintaan!

Yksilöllisen painonhallintaohjelman sisältö ja aikataulut:

  • Ravintoluento
  • 2 x kehonkoostumusmittaus
  • Henkilökohtainen ravintokartoitus
  • Liikuntasuositus 
  • Seuranta ja tuki

KESTO 4 VIIKKOA

Ravintoluento

Eväät painonhallinnan edistämiseen ja ylläpitoon

Seuraava luento: Syksy 2016

Luennoitsija: Ravintovalmentaja Mona Leino
Paikka: Puutarhakatu 45, TURKU

Ilmoittautumiset puh. 020 740 2480

 

Henkilökohtainen kehonkoostumusmittaus

  • Paino
  • Painoindeksi
  • Perusaineenvaihdunta
  • Rasvaprosentti
  • Viskeraalinen rasva eli sisäelinten ympärillä oleva rasva
  • Vyötärö-lantio suhde
  • Nestetasapaino
  • Lihasmassa-analyysi
  • Mittauksen läpikäyminen

Tule mukaan

Ilmoittautumiset ja lisätiedot puh. 020 740 2480

Hinta 250,00€
Jatkokuukausien seuranta ja tuki 50,00€/kk

Henkilökohtainen ravintokartoitus

ENERGIAN SAANTI=ENERGIAN KULUTUS

Käydään henkilökohtaisella tasolla ravinto-, liikunta ja lepotottumukset, lasketaan päivittäinen proteiinintarve ja mitataan vyötärö-, lantio- ja reisimitat.

Tarkennetaan ravintotarpeesi ja miten tarpeet täytetään.

Painonhallinta edellyttää, että vähennät ruuasta saamiesi kalorien määrää ja kulutat kalorit liikkumalla.

Terveellisen painon ylläpitäminen edellyttää, että saat ruuasta saman verran kaloreita, kuin kulutat päivittäin.

Mietimme yhdessä millaiset muutokset olisivat toteutettavissa Sinun elämäntilanteesi huomioiden.

Laadimme ohjeet painonhallintaa ja terveyttä edistävälle ruokavaliolle, saat ohjeet suullisesti ja kirjallisesti.

Toteutamme muutokset aina yksilöllisesti huomioiden jokaisen henkilön lähtötason, toiveet ja mahdollisuudet.

Liikuntasuositus

Etsimme yhdessä Sinulle sopivan liikuntamuodon.

Liikunta tuo mukanaa monia hyötyjä: siitä on apua painonhallinnassa, se auttaa vahvan luuston ja lihaksiston ylläpidossa ja vähentää sterssiä.

10 x Galileo harjoitushoito

Seuranta ja tuki

Lupaamme, että ohjeillamme onnistut.

Keskustellen tapaamisissa, puhelimessa tai sähköpostin välityksellä pidämme motivaatiota yllä.

Motivaatio syntyy oman työskentelyn tuloksena.

4 viikon jälkeen on mahdollista jatkaa seuranta-ja tukitapaamisia 1 kk kerrallaan,
katsotun tarpeen mukaan.